Thursday 17 March 2011

salam wahai bloger2 sume...


adoiii...maaf sbb lame dop update my blog...
buat mase sekarang, saya amat sibuk...
seperti yang saya beritahu sbelom neyh, sekarang saya menyertai Majlis Sukan Pelajar(MSP)...
persatuan ini memerlukan ahlinye sntiasa b'meting dan turun padang pda tiap anjuran ape2 sukan di UMP...
ermmmm...........






hahaaaaa.....buat pengetahuan sume, dalam mase tdekat ni, UMP, kampus tetap di pekan akan
menganjurkan satu festival layang-layang terbuka negeri Pahang...
aku telah dilantik sebagai Ahli Jawatankuasa bahagian aktiviti....
so first task ak ialah, aku dikehendaki menyediakan tentatif atucara festival ni dari mula2 pndaftaran sampai upacara penutup...
kerje ni mmg trok..da wape kali ak kena edit balik...ni pom bru lepas edit...insyallah.mtak2 yg ni diterima...pd hari festival, aku dikehendaki memastikan setiap acara berlansung dengan lancar dan jayanya...sume pjalanan aktiviti pd hari tersebut di bwah kwalan ak...harap2 sume org2 bwahan ak bkerja dgn bsungguh2....aminnn~~~



test ke-2 bakal berlansung tidak lame lagi...
harap2 test kali ini dpt bekup ckit untuk test1...


aku da terbaca sesuatu yang menarik dalam memo..
psal pertandingan rekacipta kereta solar...
haaaaaaa....ase2 mcam nk join jer....ne taw menang..heheee
tuah ayam npak d kaki..tuah manusia.....................sape yg taw kn...
pape pom ak kna tgk keadaan dulu..lau study n tugas2 ak neyh da makin stabil insyallah ak kan join...ne taw pemenang leh join tournement oversea lak..heheee


okeyh lah...da makin ttutop da mata ak neyh...
tgn je gerak neyh..mata n otak da stop da neyh...
akhir kata salam sayang pd shbat2 sume..
slalu lah bdoa pdNYa untuk yg tbaik untuk kite..
satu lagi,jgn lupe doakn kebaikan untuk parents kite di dunia dan akhirat...^__^


ps:aku bernazar lau sem ni ak leh tggi png ak nk bkak akuan tabung haji ke my mum...lang taw mak, mak da lame dh mengidam nk bkak akaun tabung haji...lang cedeyh sgt2 sbb da byk kali da niat mak tu terbantut..selama ni lang taw, mak dh byk kali utamakn keperluan keluarga dahulu dari keinginan mak..lang taw hati mak cdeyh tiap kali g mlawat org lain nk pegi tanah suci mekah..insyallah, lau sem ni png tggi, lang bkk utk mak..tp lang xleh nk bkak ng pendahuluan yg byk2.stakat mane lang mampu je lar...lang sayang mak......doakan kcmerlangan lang dalam doa mak k........ 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sponsor^_^

chat zone


ShoutMix chat widget
Powered by Blogger.

Followers